Byron Bay, Movieworld & Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van kees en rina langen - WaarBenJij.nu Byron Bay, Movieworld & Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van kees en rina langen - WaarBenJij.nu

Byron Bay, Movieworld & Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg kees en rina

05 Oktober 2015 | Australië, Surfers Paradise

De afgelopen dagen zijn we weer volop op pad geweest om de omgeving hier te ontdekken. Op donderdag naar Byron Bay gereden - het meest oostelijk gelegen plaatsje in Australië. Hier de historische vuurtoren bezocht alsmede het toeristische plaatsje zelf. Een plek voor backpackers en hippies. Op vrijdag weer een familiedag met een bezoekje aan Warner Brothers Movieworld. Volop genoten van Batman, Catgirl, Bugs Bunny, Scooby Doo en vele andere superhelden. Zaterdag een dagje strand op Cabarita Beach waar Lucas voor het eerst in z'n leven heeft kunnen pootje-baden. Ook hier weer walvissen gespot. Op zondag stond een uitje naar het hart van de Gold Coast op het programma - Surfers Paradise. Hier lekker gewinkeld, de 270 meter hoge Q1 Skypoint Tower opgeweest voor schitterende uitzichten en het marktje op de boulevard bezocht. De avond afgesloten met een heerlijk maal. Vandaag zijn we nog even in Dreamworld op herhaling gegaan nu Sophie zich weer helemaal goed voelt en aangezien het zonnetje toch wel erg warm was, de middag afgesloten in het aangrenzende waterpark Whitewater World. Morgen zo langzaamaan weer inpakken en voorbereiden voor de volgende etappe - de roadtrip van hier langs de kust naar Sydney. Eerste stop Coffs Harbour.

• 05 Oktober 2015 - 12:54

Cees En Riet:

Hallo alle ,ja als je zo hoog zit kan je naar huis kijken maar je vindt niks ,mooi hoor ,
    maar gelukkig is Sofie weer beter dan kunnen jullie er weer tegen aan ,en je weer klaarmaken naar de ander trip , ge wit ut moto in Roosendaal,daar speulen jullie goed op in 'Ok ier op reis?' nog veul leut zou ik zeggen.
    gr Cees en Riet.

• 05 Oktober 2015 - 18:55

Ria :

Volgens mij zijn jullie goed bezig. Een mooi combinatie van gezinsleven en vakantie vieren. Klinkt erg leuk allemaal, mooi uitzicht van bovenaf zeg!

• 05 Oktober 2015 - 19:30

Albin En Emmie:

Hallo Rina en natuurlijk ook onze Kees

Eindelijk weer eens de tijd kunnen nemen om jullie verslagen te lezen en ermee weg te kunnen dromen hoe het daar is. Als dromen geen bedrog zijn dan wanen jullie je zelf niet in een utopie maar jullie maken het gewoon mee. Geweldig en meteen benijdenswaardig. Gewoon in jullie rugzak kruipen en alles mee mogen en kunnen maken, maar ja dan moet je wel een eindje vliegen en je weet Emmie houdt niet van vliegen zelfs van die dingen thuis niet. We gaan niet weer schrijven; "Geniet van alles!!" want dan treden we in herhaling en we weten dat jullie ermee bezig zijn. We schrijven gewoon: "hou vol en ga vooral zo door" Tot schrijfs Albin en Emmie

• 05 Oktober 2015 - 20:18

Karin En Michel :

Dat zijn weer mooie foto's en mooie plekken waar jullie zijn geweest. Zo te zien vermaakt iedereen zich goed! Geniet van de laatste dagen aan de Gold Coast en alvast veel plezier met de volgende trip. Groetjes!

• 05 Oktober 2015 - 21:11

Jan En Corrie:

Wat een mooie ervaringen weer opgedaan. vergeet niet te genieten van al deze mooie momenten,
    hebben jullie de SkyPoint Climb Gold Coast gedaan of alleen het observationdeck, beide leuk. zie uit naar jullie volgen verslag. groetjes

• 05 Oktober 2015 - 21:39

Betty Schilders:

Toch weer wifi in ons boerderietje, zodat ik jullie terug kan mailen!
    Wat een geweldige belevenissen en indrukken doen jullie op!!
    De Gold Coast wordt dus niet voor niks zo genoemd hé. Goede reis op jullie volgende roadtrip naar Sydney!
    Groetjes, Betty en Willem.