Veilig geland in Melbourne - Pakenham - Reisverslag uit Melbourne, Australië van kees en rina langen - WaarBenJij.nu Veilig geland in Melbourne - Pakenham - Reisverslag uit Melbourne, Australië van kees en rina langen - WaarBenJij.nu

Veilig geland in Melbourne - Pakenham

Blijf op de hoogte en volg kees en rina

18 September 2015 | Australië, Melbourne

Woensdag 16-9-15
Het was vroeg dag aangezien we om 06.30 uur door Michel naar Schiphol Airport werden gebracht en arriveerden daar ondanks file onderweg toch ruimschoots op tijd voor onze vlucht van Amsterdam naar Singapore en eindbstemming Melbourne. De eerste vlucht hadden we last van veel turbelentie, maar gelukkig verliep op onze tweede vlucht alles perfect en landden we op donderdagavond om 16.30 uur, zelfs een half uur voor de geplande tijd op Tullamarine Airport te Melbourne.
Tot onze grote verrassing werden we daar niet alleen verwelkomd door Eric maar ook door Karen, Sophie en Lucas. Een uitstekende start van onze vakantie.
s' Avonds rond 10.00 uur sloeg de vermoeidheid toe en eveneens de jetlag zodat we moe maar voldaan ons bedje indoken.

Vrijdag 18-9
Na lekker uitgeslapen te hebben, gestart met een heerlijk ontbijtje, ons verder gesettled. in de namiddag hebben we Sophie van haar school gehaald. Alle kinderen verlieten blij de school omdat de eerste school/lentevakantie van twee weken was begonnen.
Hierna enkele boodschappen gedaan en s'avonds met een hapje en drankje lekker bijgekletst en deze site bijgewerkt.

We zijn opgestart.

• 18 September 2015 - 14:10

Leny En Rob:

Hallo Keea en Rina. Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen
    Nou die turbelentie is vast niet fijn geweest. Maar pfff wat een reis. En wat een enthousiast onthaal. Sophie was heel blij en die kleine Lucas.wat een heerlijk mannetje. Geniet maar lekker.xxx

• 18 September 2015 - 14:57

Cees En Riet:

Hallo Kees en Rina heel leuk te horen dat je goed bent aangekomen en goed verwelkomt bent door het welkomcomite ,wij wensen jullie alle ook de kidds goede vakantie toe en veel plezier. later.

• 18 September 2015 - 15:43

Michel En Karin :

Goed om te horen dat de reis goed is gegaan. Vakantiemodus kan nu aan en veel plezier daar!

• 18 September 2015 - 15:48

Gerard En Lia:

Hoi Kees en Rina goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen wat waren ze blij om jullie weer te zien,
    wat een schatten van kleinkinderen geniet er er van hoor!!

• 18 September 2015 - 16:02

Ineke Konings:

Hoi Kees en Rina
    Wat fijn dat jullie een goede reis gehad hebben. Het genieten kan beginnen.
    Wij hebben inmiddels genoten van een geweldig onthaal op het vliegveld. Schitterend om te zien.
    Groetjes Ineke en Jan Konings

• 18 September 2015 - 16:29

Ria :

Gelukkig de lange reis zit er op, nu kan het grote genieten beginnen en wij mogen van afstand meegenieten.

Groetjes,

Peter en Ria

• 18 September 2015 - 17:26

Betty Schilders:

Hoi Rina en Kees,
    Veilig geland in Melbourne!! Héél fijn dat jullie reis goed is verlopen!
    Veel plezier en volop genieten daar!!
    Groetjes,
    Betty en Willem.

• 18 September 2015 - 17:48

John En Jeannette :

Hoi Kees en Rina

Goed te horen dat jullie reis voorspoedig is verlopen. En wat een welkom daar in Australië zeg. Wat hebben we genoten van al diie leuke foto's . En hoe fantastisch was het om de kleine Lucas eens lekker te knuffelen hè !!!!
    Het genieten gaat nu pas beginnen. Dus heel plezier nog en groetjes aan Eric en Karen !!

Groetjes john en Jeannette

• 18 September 2015 - 19:15

Jos:

hallo Kees en Rina, goed te lezen dat alles goed verloopt. had je nog baat van de kousen?

• 19 September 2015 - 22:09

Albin En Emmie:

Hallo Kees en Rina,
    Jullie gezond en wel geland op jullie familie- annex vakantieoord, wij ook weer terug beland vanaf ons vakantieoord. Ga er lekker aan beginnen en geniet van alle dingen, dat hebben we ook gedaan en we hebben er baad bij gehad. We hebben nu volop tijd om jullie beiden te volgen dus: " 's avonds veel schrijven zodat we heeeeel veel mee kunnen beleven". "Hou je veilig!!! en laat ons mee genieten" Groetjes Emmie en Albin

• 20 September 2015 - 11:19

Bink En Jacqueline:

Hoi Kees en Rina,

wij willen ons aansluiten bij alle vorige schrijvers en jullie een hele leuke vakantie wensen en we zien al weer uit naar het nieuwe verslag. Dus Rina................ schrijven maar.
    Lieve groetjes van Bink en Jacqueline.

• 21 September 2015 - 12:23

Ans En Ger:

Hoi Rina en Kees,

Al een beetje uitgerust? Wat een geweldige tijd zullen jullie hebben! Geniet van jullie lieve kinderen en kleinkinderen.
    Groetjes van Ans en Ger

• 22 September 2015 - 16:26

Netty Suijkerbuijk:

hoi kees en rina, zijn jullie het al een beetje gewend na zo'n vermoeiende tijd, het was wel heel leuk hoe jullie ontvangen werden door de fam. Wat een prachtige kleinzoon hebben jullie en sophie ook al weer zo groot, ga er lekker van genieten samen met eric en karen tijdens jullie gezamenlijke vakantieweek, nog heel veel plezier de groetjes aan allemaal.

groetjes netty