Australie 2015 - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van kees en rina langen - WaarBenJij.nu Australie 2015 - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van kees en rina langen - WaarBenJij.nu

Australie 2015

Door: Rina en Kees Langen

Blijf op de hoogte en volg kees en rina

11 September 2015 | Nederland, Roosendaal

Het is bijna zover, nog enkele dagen van voorbereiding en vertrekken we a.s. woensdag vroeg met Singapore Airlines via Singapore naar Melbourne/Pakenham voor onze 6e trip down under. Deze keer gaan we onze kleinzoon Lucas bewonderen die 18 maart 2015 is geboren.

Het reisplan start in Melbourne met een extra vakantietrip naar de Gold Coast. Via dit dagboek melden we met enige regelmaat onze ervaringen en zouden het leuk vinden als we van het thuisfront ook wat reacties etc ontvangen.

Groetjes, see you mate.
Rina en Kees

• 11 September 2015 - 15:26

Ria :

Spannend Rina en Kees

Het gaat nu opschieten. Natuurlijk gaan we jullie volgen en ja hoor, ik laat na ieder fragment dat ik lees een reactie achter. Jullie weten toch hoe ik ben? Altijd kletsen, ook het laatste woord willen hebben. ;)

Succes met de voorbereidingen en een goed reis.

• 11 September 2015 - 16:00

Jacqueline :

Hoi Rina en Kees,

nog een paar nachtjes en dan is het zover, dan kunnen jullie Lucas en verdere familie in de armen sluiten. Dat zal weer een heerlijke gevoel zijn.
    Wij gaan jullie graag volgen en ik zal aan ons gymclubje verslag uitbrengen van al jullie belevenissen.

Rina en Kees wij wensen jullie een goede reis in goede gezondheid............ en vooral tot weerziens over ruim 6 weken.

Lieve groetjes van Bink en Jacqueline.

• 11 September 2015 - 16:58

Betty Schilders:

Rina en Kees,

Véél succes met de laatste voorbereidingen voor jullie reis!!

Groetjes, Betty en Willem.

• 11 September 2015 - 21:31

Marcel Duijvesteijn:

Onze Gym club, voorheen de Galmgroep, zal Kees wel gaan missen want hij is een gewaardeerd deelnemer met goede inzet. Ik wens jullie beide een behouden trip, veel gezelligheid en genieten van de familie en het mooie land. mochten jullie nog besluiten een privé trainer mee te laten reizen die over jullie gezondheid ( lees Ruggen) waakt....................... Marcel Duijvesteijn stelt zich beschikbaar!
    P.s ik kan ook koffers dragen en schoenen poetsen.
    heel veel groetjes van Tineke en Marcel

• 12 September 2015 - 09:53

Leny En Rob:

Hallo Rina en Kees. Wij gaan jullie volgen en wensen jullie een heel fijne tijd en de groetjes aan Eric en fam. Xxx

• 12 September 2015 - 11:47

Ineke Konings:

Hoi Rina en Kees
    Succes met de voorbereidingen!
    Goede reis, veel plezier en heel weer terug straks.
    Leuk dat we jullie mogen volgen.
    Groetjes Ineke en Jan

• 12 September 2015 - 19:20

Cees En Riet:

Hoi Kees en das een mooie site, succes tot later.

• 14 September 2015 - 17:12

W.Langen:

Wij wensen jullie vanaf ons vakantie-adres een voorspoedige reis en natuurlijk een hele fijne vakantie.
    Geniet van alle leuke dingen in Australie. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
    Groetjes Toos en Will

• 14 September 2015 - 18:39

Albin En Emmie:

Nu we eindelijk weer online zijn kunnen we elkaar weer blijven volgen. Zoals altijd toi toi toi en we schrijven elkaar weer

• 15 September 2015 - 17:41

Toine En Anita:

Kees en Rina we wensen jullie een hele voorspoedige reis en geweldig verblijf down under. Heel veel plezie en veel mooie momenten. Leuk jullie te mogen volgen.